O espaço público no interior do logradouro enfrontase a uma dinámica diferente da criaçao de cualquer outro espaço público: a necesidade de criar os acessos.
Normalmente, as prazas son deseñadas principalmente segundo a súa accesibilidade, esta é previa. As prazas son espaços de permanença, máis tambén de tránsito a través da cidade. Por tanto, temos uma oportunidade similar como secuencias de construçao diferentes.
No caso particular das retículas urbanas, a edifiçao encerra ao espaço do logradouro, um dominio semi-privado que pertence a todo-los moradores do quarteirao, cada um com o seu papel. Pelo contrario, as prazas na súa maioria constroem-se face a realidade previa do espaço público, ou a uma rúa existente que foi adicionando espaços.
É, en consecuencia, uma realidade nova, no ja mencionado tema da fachada. Máis tambén, é sobre tudo, o é na súa inexistente accesibilidade pública. Por tanto, e tendo en conta a universalidade da retícula, pretendemos respostas de aplicaçao geral.
Abrir o quarteirao nas Caxinas é de facto máis simples que, por ejemplo, no Eixample. Uma peça ja existente chamada Viela era passagem privada da habitaçao para o logradouro. Maís continúa a ser privada. Acredito máis nalgumhas passagems existentes, "publicas" so que de varios proprietarios, con grandes acessibilidades as vivendas existentes no interior, algumas muito importantes. Por tanto, ja existem algumas passagems e solares vazíos.
A outra opçao, ja máis geral, e a través de outros edificios, ou bem co derribo de algums edificios. Máis o derribo provocaría uma fragmentaçao nas fachadas do quarteirao máis conformadas. Eu som partidario de passagems a través, bem dum edificio de habitaçao no noso caso unifamiliar, ou bem a criaçao de edificios de equipamento ou uso público, tais como escritorios, que se desembolvem a partires da pranta primeira. Permete esta soluçao maior regularidade.
A accesibillidade ao estacionamento, tanto de pessoas como de viaturas, debe ser feito por estas passagems, podendo existir accesibilidade pedonal no logradouro, inclusive con elevadores. De facto, no projecto para os Logradouros nas Caxinas desemvolveremos uma nova tipología de habitaçao como passagem no res de chao, e outro projecto de un equipamento de escritorios, neste caso a propria oficina da entidade pública de desemvolvemento das Caxinas, que como ProEixample contará com escritorios.
Normalmente, as prazas son deseñadas principalmente segundo a súa accesibilidade, esta é previa. As prazas son espaços de permanença, máis tambén de tránsito a través da cidade. Por tanto, temos uma oportunidade similar como secuencias de construçao diferentes.
No caso particular das retículas urbanas, a edifiçao encerra ao espaço do logradouro, um dominio semi-privado que pertence a todo-los moradores do quarteirao, cada um com o seu papel. Pelo contrario, as prazas na súa maioria constroem-se face a realidade previa do espaço público, ou a uma rúa existente que foi adicionando espaços.
É, en consecuencia, uma realidade nova, no ja mencionado tema da fachada. Máis tambén, é sobre tudo, o é na súa inexistente accesibilidade pública. Por tanto, e tendo en conta a universalidade da retícula, pretendemos respostas de aplicaçao geral.
Abrir o quarteirao nas Caxinas é de facto máis simples que, por ejemplo, no Eixample. Uma peça ja existente chamada Viela era passagem privada da habitaçao para o logradouro. Maís continúa a ser privada. Acredito máis nalgumhas passagems existentes, "publicas" so que de varios proprietarios, con grandes acessibilidades as vivendas existentes no interior, algumas muito importantes. Por tanto, ja existem algumas passagems e solares vazíos.
A outra opçao, ja máis geral, e a través de outros edificios, ou bem co derribo de algums edificios. Máis o derribo provocaría uma fragmentaçao nas fachadas do quarteirao máis conformadas. Eu som partidario de passagems a través, bem dum edificio de habitaçao no noso caso unifamiliar, ou bem a criaçao de edificios de equipamento ou uso público, tais como escritorios, que se desembolvem a partires da pranta primeira. Permete esta soluçao maior regularidade.
A accesibillidade ao estacionamento, tanto de pessoas como de viaturas, debe ser feito por estas passagems, podendo existir accesibilidade pedonal no logradouro, inclusive con elevadores. De facto, no projecto para os Logradouros nas Caxinas desemvolveremos uma nova tipología de habitaçao como passagem no res de chao, e outro projecto de un equipamento de escritorios, neste caso a propria oficina da entidade pública de desemvolvemento das Caxinas, que como ProEixample contará com escritorios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario